Retourbeleid
1. Retourtermijn:
Klanten hebben het recht om binnen 7 dagen na ontvangst van het product dit te retourneren, maar enkel met opgave van een geldige reden.
2. Staat van het product:
Het product dient in de originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking te worden geretourneerd.
3. Reparaties:
Voor reparaties geldt dat het niet mogelijk is om de telefoon zonder opgave van reden terug te sturen. Tevens geldt een garantieperiode van 90 dagen. Indien het gerepareerde defect binnen deze periode opnieuw optreedt, voert Daily Phones kosteloos een nieuwe reparatie uit. Meer informatie over garantie kan gevonden worden in ons garantiebeleid.
4. Uitzonderingen:
a. Op maat gemaakte producten of producten die om hygienische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zijn uitgesloten van retour.
b. Beschadigde of gebruikte producten kunnen niet worden geretourneerd.
5. Retourkosten:
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect is bij ontvangst of verkeerd geleverd.
6. Terugbetaling:
Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product zal Daily Phones binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terugstorten.
7. Ruilen:
Het is mogelijk om een product te ruilen. Neem hiervoor eerst contact op met onze klantenservice.
8. Contact:
Voor vragen of opmerkingen over uw retourzending kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@dailyphones.nl of telefoonnummer 0519-347503.
9. Retouradres:
Daily Phones Voorstraat 15, 8861 BC Harlingen.
10. Overige bepalingen
Daily Phones behoudt zich het recht voor om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het al betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is geopend, gebruikt of door de schuld van de klant is beschadigd.