Klachtenprocedure
Bij Daily Phones streven we naar een uitstekende service en producten van hoge kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval kunt u een klacht indienen volgens de onderstaande procedure.
Klacht indienen
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U kunt uw klacht ook indienen per e-mail of telefonisch.
Reactietermijn
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Klachten over producten en dienstverlening
U kunt zowel een klacht indienen over een product als over onze dienstverlening. We nemen alle klachten serieus en doen ons best om een passende oplossing te bieden.
Europees ODR Platform
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Heeft u vragen over onze klachtenprocedure? Neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@dailyphones.nl of bel ons op 0519 347 503.