Garantiebeleid

1. Algemeen

Dit garantiebeleid is van toepassing op telefoons, tablets, laptops, smartwatches en accessoires die zijn gekocht via Daily Phones en de reparaties die zijn uitgevoerd door Daily Phones. Door een product bij ons aan te schaffen, stemt u in met de voorwaarden en bepalingen zoals in dit garantiebeleid.

2. Garantieduur

  1. Nieuwe telefoons, laptops en tablets: 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.
  2. Refurbished producten: 1 jaar garantie vanaf de aankoopdatum. Tegen een meerprijs van €29 kan de garantie worden verlengd tot 2 jaar.
  3. Face ID en Touch ID refurbished producten: 6 maanden garantie vanaf de aankoopdatum.
  4. Batterij: 1 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.
  5. Accessoires: 3 maanden garantie vanaf de aankoopdatum.
  6. Reparaties origineel en premium iPhone schermen: 1 jaar garantie op het vervangen onderdeel vanaf de aankoopdatum.
  7. Reparaties huismerk: 1 maand garantie op het vervangen onderdeel vanaf de aankoopdatum.
  8. Reparaties overige onderdelen: 6 maanden garantie op het vervangen onderdeel vanaf de aankoopdatum.

3. Aanmelden van reparaties

  1. Formulier: Het aanmelden van reparaties kan via het daarvoor bestemde formulier in de winkel. Dit gebeurt samen met een medewerker van Daily Phones.
  2. Onjuiste gegevens: Indien de klant de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, behoudt Daily Phones zich het recht voor om de aanmelding niet in behandeling te nemen.
  3. Niet nakomen van afspraken: Indien een klant een afspraak via de website, telefonisch of in de winkel maakt en deze niet nakomt of niet minimaal 24 uur van tevoren annuleert, behoudt Daily Phones zich het recht voor om €30 aan kosten in rekening te brengen voor de gereserveerde tijd.

4. Dekking

  1. Deze garantie dekt alle fabricagefouten en defecten die onder normale gebruiksomstandigheden optreden.
  2. De garantie is inclusief hardwareproblemen die niet door externe factoren worden veroorzaakt.

5. Uitsluitingen De garantie dekt niet:

  1. Schade veroorzaakt door ongelukken, misbruik, verkeerd gebruik, contact met vloeistof of andere factoren.
  2. Problemen als gevolg van software-installaties die niet door Daily Phones worden uitgevoerd.
  3. Producten waarvan het serienummer is gewijzigd of verwijderd.
  4. Producten waaraan een 3e partij aan heeft gewerkt.
  5. Normale slijtage van het product.

6. Claims

  1. Voor een garantieclaim dient u het originele aankoopbewijs te overleggen.
  2. Alle garantieclaims moeten rechtstreeks bij Daily Phones worden aangevraagd via ons online garantieformulier of door contact op te nemen met onze klantenservice.

7. Service onder garantie

  1. Na beoordeling en goedkeuring van de garantieclaim zal Daily Phones naar eigen goeddunken het defecte product repareren, vervangen of de aankoopprijs restitueren.
  2. Als het product wordt vervangen, kan het vervangende product nieuw of gereviseerd zijn.
  3. Voor defecte of vervangende producten is de oorspronkelijke garantieduur of 90 dagen vanaf de datum van reparatie of vervanging van toepassing, waarbij de langste periode geldt.

8. Garantieoverdracht

De garantie van Daily Phones is niet overdraagbaar. Alleen de oorspronkelijke koper van het product kan aanspraak maken op deze garantie.

9. Afwijzing van garantieclaims

Daily Phones bevestigt zich het recht voor om garantieclaims af te wijzen als:
  1. Het product is niet volgens dit beleid gebruikt.
  2. Er zijn niet-toegestane wijzigingen aan het product aangebracht.

10. Wijzigingen in het garantiebeleid

Daily Phones bevestigt zich het recht voor dit garantiebeleid op elk moment te wijzigen. Eventuele wijzigingen worden op onze website gepubliceerd.

🌸 Lentedeal! € 10,- korting op alle reparatie: LENTE10